Tietoa tehtävästä
Oletko valmis ottamaan vastuun asiakkaiden tyytyväisyydestä ja innovoimaan tulevaisuuden logistiikkaprosesseja? Jos asiakkuudenhallinta ja logistiikka ovat intohimosi, tämä tehtävä on sinulle!
Etsimme asiakasyrityksellemme Kamin LLC:lle energistä ja oma-aloitteista Customer Solutions & Logistics Specialistia, vakituiseen ja kokoaikaiseen työsuhteeseen. Työtä tehdään täysin etätyönä, mutta sinulla tulee olla valmiudet matkustaa ajoittain Helsinkiin.
Työtehtäviisi kuuluu tilausten vastaanotto, käsittely, prosessointi ja logistiikan järjestely. Vastaat tilausprosessista aina tilauksen vastaanotosta tilauksen toimitukseen ja laskutukseen. Teet tiivistä yhteistyötä myynnin ja muun kaupallisen tiimin sekä kuljetusoperaattoreiden kanssa, jotta voit määrittää tehokkaimman toimitustavan ja asiakkaiden tarpeet. Vastaat asiakastilien hallinnasta, ja olet yhteyshenkilö asiakkaan ja tehtaiden ja ulkopuolisten varastojen välillä koti- ja ulkomaan toimituksissa. Huolehdit hyvästä asiakaspalvelusta ja vastaat myös asiakasreklamaatioihin. Tuet tiimiä päivittäisissä tehtävissä, kuten puhelinpäivystyksessä ja asiakirjojen arkistoinnissa. Koordinoit lähetyksiä tuotantolaitosten, varastojen ja toimittajien kanssa, sekä varaat rahtialuksia ja lentorahtilähetyksiä tarvittaessa.
Toivomme sinulta aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelusta sekä logistiikan koordinointi tehtävistä. Sinulla tulee olla erinomaiset viestintätaidot, sekä aikaisempaa kokemusta monikulttuurillisesta ympäristöstä. Olet tiimipelaaja, mutta samalla valmis itsenäiseen työhön. Tehtävässä tarvitset myös hyviä ajan- ja tehtävienhallintataitoja sekä tietotekniikan perusosaamista. Puhut ja viestit taitavasti suomen lisäksi englanniksi, muu kielitaito katsotaan eduksi.
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä dynaamisessa ja kansainvälisessä tiimissä, kehittää osaamistasi ja edetä urallasi. Työtehtävät ovat mielenkiintoisia ja haastavia. Käytössäsi on liukuva työaika ja saat kaiken tarvittavan laitteiston sujuvan etätyön tekemiseen. Tehtävässä on aidosti kilpailukykyinen palkka ja määräytyy aikaisemman osaamisen/kokemuksen mukaan.
Aloitamme haastattelut jo hakuaikana, joten haethan paikkaa heti! Osa hakuprosessista toteutetaan englannin kielellä, ja kielitaito on myös tehtävän kannalta oleellista, josta syystä pyydämme hakemustiedot myös englanniksi. Ymmärrämme myös, että rekrytointi on kahden kauppa, joten lisätietoja tehtävästä antaa Eilakaislan henkilöstökonsultti Saara Peltomäki, +358504794065 tai etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi
Ota yhteyttä:
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 1.10.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.